Z mladimi planinci OŠ Prevalje smo preživeli vikend na planinskem domu pod Košenjakom. Zimovanja se je udeležilo 21 otrok OŠ Prevalje. Na zimovanju, ki ga je organizirala OŠ Prevalje, sva kot vodnika sodelovala Izidor Močilnik in Primož Grešovnik.V petek popoldne smo se odpravili od cerkve Sv. Janeza Krstnika na Ojstrici. Po prihodu na planinski dom smo se razdelili po sobah, se okrepčali z večerjo in naredili plan aktivnosti za naslednji dan ter se malo poveselili.

1_ Kosenjak_011_ Kosenjak_031_ Kosenjak_071_ Kosenjak_08

V soboto zjutraj smo se po zajtrku odpravili na vrh Košenjaka. v lepem sončnem vremenu smo uživali na snegu in brez težav premagali vzpon. Po vrnitvi z vrha, smo po kosilu nadaljevali z aktivnostmi na snegu. Na vrsti sta bila tek na smučeh in krpljanje.

1_ Kosenjak_111_ Kosenjak_141_ Kosenjak_201_ Kosenjak_281_ Kosenjak_331_ Kosenjak_401_ Kosenjak_411_ Kosenjak_431_ Kosenjak_441_ Kosenjak_681_ Kosenjak_721_ Kosenjak_802_Kosenjak_012_Kosenjak_052_Kosenjak_062_Kosenjak_112_Kosenjak_212_Kosenjak_22

Po večerji in predavanju smo prijetno preživet a naporen dan zaključili. V nedeljo zjutraj nas je po zajtrku čakal še prikaz plazovne opreme in iskanje skritega zaklada z lavinsko žolno. Po kosilu smo se peš odpravili nazaj do cerkve na Ojstrici, kjer so otroke pričakali starši.

Več slik si lahko ogledate v galeriji na spletni strani OŠ Prevalje.